Ets a: Portada > Notícies > SUBVENCIÓ DIPUTACIÃ...

08/02/2021

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona, va concedir per acord de la Junta de Govern de data 3 de novembre de 2020, un ajut per un import de 4.079,70 euros per actuacions de protecció de la salut pública, destinades al control i la millora de la qualitat de l'aigua de consum humà, convocatòria 2020.

La despesa de l'Ajuntament de les actuacions realitzades per garantir el control de la qualitat de l'aigua pel consum humà  ha estat de 6.226,64 euros, que ha sufragat en part amb la subvenció concedida.