Ets a: Portada > Notícies > CESSIÓ DE DADES PAD...

20/03/2019

CESSIÓ DE DADES PADRÓ D'HABITANTS

La nova Llei Orgànica 3/2018 d 5 de desembre, de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals (LOPDDD), recull, que per a l'expedició de certificats o volants col·lectius, caldrà disposar del consentiment dels interessats (majors d'edat i menors d'edat amb representació del tutor legal) per a la cessió de les dades padronals.

En el cas de no disposar d'aquest consentiment, únicament podrà fer-se constar al certificat i/o volant el nombre de persones inscrites al domicili, i per tant no es podrà fer constar el nom i cognoms.

Per donar el consentiment a que les vostres dades figurin al certificat i/o volant col·lectiu, que pugui sol·licitar algun membre de la unitat familiar empadronat al mateix domicili, caldrà signar un document de cessió de dades.

Com puc signar aquest document:

- PRESENCIALMENT a les oficines de l'Ajuntament de Vespella de Gaià, en horari de 9 a 14h de dilluns a divendres.

- PER CORREU ELECTRÒNIC a l'adreça aj.vespella@altanet org o a través de l'etram de la nostra pàgina web, descarregant-vos el model que correspongui.

Models de cessió de dades:

1) En cas de domicilis amb menors d'edat inscrits

- Model Català

- Model Castellà

2) En cas de domicilis on només hi hagin majors d'edat

- Model Català

- Model Castellà

Qualsevol dubte que tingueu, poseu-vos en contacte amb l'Ajuntament al 977655288 o al 608575633.