Ets a: Portada > Notícies > Pacte d'Estat contra...

15/09/2021

Pacte d'Estat contra la violència de gènere

A finals de l'any 2017 els diferents Grups Parlamentaris, les CCAA i les Entitats Locals van ratificar el Pacte d'Estat contra la Violència de Gènere.

Aquest pacte suposa la unió d'un gran nombre d'institucions, organitzacions i persones expertes en la formulació de mesures per l'erradicació de la violencia sobre les dones. El pacte implica incidir en tots els àmbits de la societat i s'estructura en 11 eixos de treball.

Entre aquests eixos de treball, el Pacte d'Estat inclou accions dirigides a sensibilitzar a la societat sobre els danys que produeixen la desigualtat i les conductes violentes i ajudar a pendre conciencia sobre la magnitud de la violència contra les dones.

Per dur a terme aquestes accions s'ha assolit un compromís econòmic global, aquests recursos es distribuirán entre les entitats locals, CCAA i al propi estat.

Dins del Fons del pacte d'estat per l'any 2020, es va concedir a l'Ajuntament de Vespella l'import de 1.073,80 euros que s'ha destinat a l'edició de diferent material de sensibilització de la campanya contra la violència de gènere "NO ÉS NO, a casa, a clase, al treball, de festa, coneixe's els límits. Respectal's"

S'ha fet entrega als joves del municipi unes llibretes, bolígras i bosses amb el  lema de la campanya i s'han repartit durant els actes de les Festes gots reutilitzables de la campanya.

Logo Pacte d'Estat