Ets a: Portada > Notícies > DIPUTACIÓ DE TARRAG...

15/12/2020

DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona va concedir en data 17 de desembre de 2019, dins de la convocatòria de subvencions de caràcter excepcional 2019 un ajut per un import de 30.000 euros per realitzar les obres de Reparació del dipòsit general de l’aigua del municipi.
Les obres que s’han realitzat han servit per reparar la fissura vertical existent al dipòsit.
Aquestes obres de reparació van finalitzar el passat mes d’octubre i el cost total de l’actuació ha estat de 35.476,55 euros.
Feu click al següent enllaç per veure algunes fotografíes de l'actuació:
Reparació dipòsit