Ets a: Portada > Notícies > AVÍS TALLS TRÀNSIT...

01/06/2021

AVÍS TALLS TRÀNSIT OBRES CRTA.TV-2021, 3, 4 i 7 DE JUNY

Donat als treballs que s’estan fent a la crta.TV-2021, i degut a les tasques d’aglomerat que es realitzaran,  us comuniquem que es produiran TALLS AL TRÀNSIT amb una durada més llarga de l’habitual que poden oscil·lar entre els 15 i 30 minuts d’espera, en el tram que va des del nucli dels Masos de Vespella fins al camí d’accés al Mas d’en Mestre.
Aquests talls estan previst realitzar-los els DIES 3, 4 i 7 DE JUNY, entre les 8h a les 18h.
Com itinerari alternatiu, i per evitar el temps d’espera podeu sortir pel nucli de Sant Miquel cap a Salomó, i agafar la crta.T202.