Ets a: Portada > Notícies > COMUNICACIONS DE CRE...

16/10/2017

COMUNICACIONS DE CREMA

A partir del 16 d'octubre de 2017 fins el 14 de març de 2018, les persones que tinguin previst fer foc en els terrenys forestals de Catalunya i a la franja de 500 metres que els envolta, ho han de comunicar prèviament.

La Comunicació de Crema és pot presentar a les oficines de l'Ajuntament, que serà tramitada al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.

Documentació necessària:

- NIF de l'interessat

- Saber el dia o dies en què es té previst fer la crema

- Número de polígon i parcel.la del lloc on es vol fer foc

- Número de mòbil (necessari per poder rebre els avisos temporals de prohició de fer foc)

Podeu descarregar-vos el model de comunicació fent click al següent enllaç:

COMUNICACIÓ CREMA

NORMATIVA:

- Ordre MAB/62/2003 de 13 de febrer, per la qual es despleguen les mesures preventives que estableix el Decret 64/1995 de 7 de març, pel qual s'estableixen mesures de prevenció d'incendis forestals.

- Decret 64/1995, de 7 de març, pel qual s'estableixen mesures de prevenció d'incendis

- Llei 6/1988 de 30 de març, forestal de Catalunya.