Ets a: Portada > Notícies > SUBVENCIÓ PAM 2017 ...

20/09/2017

SUBVENCIÓ PAM 2017 DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

L'Ajuntament de Vespella de Gaià ha realitzat l'obra "Gran reparació del dipòsit d'aigua potable del carrer Doctor Trueta" finançada pel Pla d'acció municipal PAM Inversions 2017 de la Diputació de Tarragona, amb un import de 24.596,04 €.

Les actuacions realitzades han sigut l'adequació interior i la formació d'un nou got mitjançant làmines de polietilè electrosoldable que dota al dipòsit d'una flexibilitat que permet els moviments de l'estructura garantint així l'estanquitat del mateix a mig-llarg termini.